Penzion Zubr Ceny
Doplňující ceny stravy
-
polopenze
150 Kč
-
plná penze
150 Kč
150 Kč
150 Kč
Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies na Váš počítač.
Obchodní podmínky Penzion Zubr
PROVOZNÍ ŘÁD PENZIONU ZUBR s.r.o.
Příjezd
1. Host penzionu bude ubytován po předložení platného dokladu totožnosti na recepci penzionu.
2. Ubytováním se rozumí předání klíčů od pokoje, vchodových dveří a brány a sdělení instrukcí k pobytu odpovědnou osobou.
3. Ubytování hostů je možné v den příjezdu od 14 hod do konce provozní doby recepce.
4. Provozní doba recepce je ve všední dny od 14 hod do 19hod a ve dnech pracovního klidu a o svátcích od 14hod do 20 hod. Mimo provozní dobu jsme Vám k dispozici na telefonním čísle 723 391 919.
5. Za ubytování a služby s ubytováním spojené je ubytovaný povinen zaplatit cenu dle platného ceníku.
6. Má se za to, že ubytovaný přebírá pokoj bez závad. Případné závady je ubytovaný povinen neprodleně oznámit na recepci.
7. V areálu penzionu lze parkovat pouze na místech k tomu určených.
Odjezd
1. Ubytovaný je povinen předat pokoj zpět ubytovateli vyklizený a odevzdat klíče na recepci v den odjezdu nejpozději do 10hod. V případě odjezdu ubytovaného před začátkem provozní doby recepce, je ubytovaný povinen odevzdat klíče v restauraci nebo na okénko od recepce. Nepředá-li ubytovaný pokoj zpět ubytovateli a neodevzdá-li klíče na recepci do 10 hod, bude ubytovanému účtována cena za další den pobytu.
2. Recepční provede kontrolu stavu pokoje.
3. Ubytovaný je povinen předat pokoj zpět ubytovateli ve stejném stavu, v jakém ho převzal s ohledem na běžné opotřebení.
4. Zjistí-li ubytovatel, že pokoj není ve stejném stavu jako při převzetí s ohledem na běžné opotřebení, např. došlo-li ke ztrátě nebo zničení vybavení, je ubytovaný povinen nahradit ubytovateli vzniklou újmu.
5. Ubytovaný je rovněž povinen nahradit ubytovateli újmu vzniklou mimo pokoj avšak v areálu penzionu.
6. Povinnost k náhradě újmy je ubytovaný povinen splnit nejpozději v den odjezdu.
7. Požádá-li ubytovaný o prodloužení pobytu, může být ubytován v jiném pokoji, než ve kterém byl ubytován původně
Užívání prostor penzionu
1. Ubytovaný je povinen v celém objektu udržovat pořádek a čistotu. Je zakázáno odhazovat odpadky mimo místa k tomu určená, či jinak znečišťovat prostory penzionu.
2. Platí zákaz konzumace vlastních nápojů a jídla na veřejných místech penzionu (chodby, restaurace, salonek, terasa).
3. Ubytovaný je povinen zamykat vchodové dveře a bránu.
4. Platí zákaz pohybu nenahlášených osob v prostorách penzionu. Návštěvy je ubytovaný povinen nahlásit na recepci.
5. Noční klid je od 22:00 do 6:00. Ubytovaný je povinen noční klid dodržovat.
6. Mimo vyhrazené prostory (venkovní prostory) platí zákaz kouření v celém objektu včetně pokojů.
7. V celém objektu platí zákaz rozdělávání ohně.
8. Osobám pod silným vlivem alkoholu, omamných a psychotropních látek a osobám nemocným infekční a jinou přenosnou nemocí je vstup do penzionu zakázán.
9. Je zakázáno vnášet do penzionu alkohol a omamné a psychotropní látky.
10. Je zakázáno vstupovat mimo prostory vyhrazené pro ubytované. Za pohyb dětí v objektu zodpovídají rodiče.
11. Je zakázáno přemisťovat vybavení, provádět úpravy či jakkoliv jinak zasahovat do vybavení a konstrukce objektu.
12. Pobyt zvířata v penzionu je možný pouze se souhlasem ubytovatele.
13. Majitel zvířete zodpovídá za nezávadný zdravotní stav zvířete. Na požádání ubytovatele je povinen tuto skutečnost prokázat. Zvířata se mohou v prostorách penzionu pohybovat jen pod dohledem majitele a v čistém stavu, aby nedocházelo ke znečištění objektu. Psi se mohou v objektu pohybovat jen s náhubkem a na vodítku. Je zakázáno ponechat zvíře na pokoji bez dozoru.
14. Majitel zvířete nese povinnost nahradit újmu způsobenou zvířetem.
Užívání prostor pokoje
1. Pravidla užívání prostor penzionu platí i pro užívání prostor pokoje.
2. Je zakázáno používat na pokojích vlastní elektrické spotřebiče, mimo spotřebičů sloužících k osobní hygieně.
3. Ubytovaný je povinen zabezpečit své věci tak, aby nedošlo k nedůvodné újmě. Ubytovatel je povinen nahradit újmu za podmínek a do výše stanovené dle § 2946 násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
4. Požádá-li o to ubytovaný, ubytovatel od něho převezme do úschovy peněžní prostředky, klenoty nebo jiné cennosti, ledaže to jsou věci nebezpečné nebo hodnotou či rozsahem pro ubytovací zařízení neúměrné. Ubytovatel může požadovat, aby mu byly věci k úschově předány v uzavřené nebo zapečetěné schránce.
Ostatní
1. Snídaně se podávají od 8:00 do 9:00, obědy od 11:30 do 13:00 a večeře od 18:00 do 19:00. Jiný čas lze dohodnout na recepci. Snídaně je nutné objednat předchozí den, obědy a večeře dle menu do 10:00. Jinak jsou podávány minutky a jídla na objednávku.
2. Vzniklé závady je ubytovaný povinen neprodleně nahlásit na recepci.
3. Porušuje-li ubytovaný i přes výstrahu hrubě své povinnosti nebo dobré mravy, může ubytovatel smlouvu vypovědět bez výpovědní doby.
Úhrada za pobyty
1. Objednat se zavazuje zaplatit ubytovateli za ubytování, služby spojené s ubytováním a stravu
2. Cena za ubytování, služby spojené s ubytováním a stravu je stanovena dohodou stran:
2.1. za ubytování a stravu dítěte………………Kč/den.
2.2. za ubytování a stravu dospělé osoby…………………Kč/den.
3. Záloha ve výši 50 % bude uhrazena bezhotovostně na základě vystavené zálohové faktury
4. Doplatek do plné ceny bude v hotovosti uhrazen v PENZIONU ZUBR, s.r.o. v první den pobytu.
5. Ubytovatel je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že objednatel neuhradí ve sjednaném termínu zálohu nebo doplatek ceny pobytu.
Storno poplatky za neuskutečněné pobyty
1. Objednatel může smlouvu vypovědět před uplynutím ujednané doby. Prokáže-li ubytovatel, že nemohl zabránit škodě, která mu vznikla předčasným zrušením ubytování ze strany objednatele, může žádat, aby mu objednatel škodu nahradil.
2. Ubytovatel může před uplynutím ujednané doby smlouvu vypovědět bez výpovědní doby, porušují-li ubytované osoby přes výstrahu hrubě své povinnosti ze smlouvy, anebo dobré mravy.
3. Objednatel může kdykoliv před termínem počátku ubytování od této smlouvy odstoupit, a to z jakéhokoliv důvodu bez uvedení důvodu. Odstoupení od smlouvy lze učinit výhradně písemným oznámením ubytovateli. Účinky odstoupení nastávají dnem doručení písemného oznámení ubytovateli. Pro případ odstoupení od smlouvy se sjednává odstupné dle § 1992 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
4. Výše odstupného je odvislá od délky časového období před termínem počátku ubytování a je následující:
• dojde-li k odstoupení od smlouvy v době delší než 60 dnů před začátkem dohodnutého termínu pobytu. Případně poskytnutá záloha bude objednateli poskytovatelem vrácena na účet, ze kterého byla poskytovateli odeslána (nedohodnou-li se smluvní strany jinak).0 % z ceny pobytu,
• 20 % z ceny pobytu dojde-li k odstoupení od smlouvy v době 60 – 30 dnů před termínem pobytu. Případný přeplatek ze zálohy bude vypořádán dle předchozí odrážky.
• 30 % z ceny pobytu dojde-li k odstoupení od smlouvy v době 29 - 15 dnů před termínem pobytu. Případný přeplatek ze zálohy bude vypořádán dle první odrážky tohoto bodu.
• 50 % z ceny pobytu dojde-li k odstoupení od smlouvy v době 14 - 8 dnů před termínem pobytu
• 80 % z ceny pobytu dojde-li k odstoupení od smlouvy v době 7 - 4 dnů před termínem pobytu
• 100 % z ceny pobytu dojde-li k odstoupení od smlouvy v době 3 - 0 dnů před termínem pobytu
Obchodní podmínky Hotel.cz
1. Pojmy
1.1. Provozovatel portálu Hotel.cz - společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 email: info@hotel.cz.
1.2. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle Objednávky uzavřené mezi Provozovatelem portálu Hotel.cz a Zákazníkem.
1.3. Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízení.
2. Úvodní ustanovení
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem portálu Hotel.cz a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízených Ubytovacím zařízením na Webu Provozovatele.
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem portálu Hotel cz. a Ubytovacím zařízením se dále vedle těchto VOP a aktuálně platného ceníku Ubytovacího zařízení ( dále jen „Ceník“) řídí smlouvou o zprostředkování, smluvní vztah mezi Provozovatelem Hotel.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Všeobecnými podmínkami uveřejněnými na internetovém portálu www.Hotel.cz
2.3. Tyto Všeobecné obchodní podmínky se použijí vždy, pokud Smlouva nebo jiné písemné ujednání mezi Smluvními stranami neobsahuje úpravu jinou. Jednotlivá ustanovení těchto VOP lze změnit nebo vyloučit ve Smlouvě.
3.Rozhodné právo a právní režim
3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
4.Proces objednání služeb a jejich úhrady
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním poptávkového formuláře. Provozovatel portálu Hotel.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
4.2. Cena služby
Cena služby je určována Ubytovacím zařízením, Provozovatel portálu Hotel.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v poptávce. Poskytovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Poskytovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu).
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací je Ubytovacím zařízením nebo provozovatelem portálu Hotel.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.
5. Storno podmínky a reklamace
5.1 Storno podmínky si upravuje Ubytovací zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance kreditní kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Poskytovatele o zrušení rezervace) 24 hodin před příjezdem hosta, není u garance kreditní kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Zákazník je povinen informovat Poskytovatele o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.
5.3. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení
5.4. Reklamace služeb Poskytovatele je možná písemně elektronicky na emailové adrese reklamace@hotel.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec
6. Ochrana osobních údajů
6.1. Zpracování osobních údajů
Zákazník výslovně souhlasí s tím, že provozovatel portálu Hotel.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména se Zákonem č. 101/2000 o ochraně osobních údajů zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zpracování objednávky poskytl. Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním Obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním poptávkového formuláře na stránce Spa.cz/Hotel.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce http://www.hotel.cz/unsubscribe/?email="email Zákazníka".
6.2. Nahrávání telefonických hovorů
Zákazník souhlasí s tím, že jsou všechny telefonní hovory nahrávány z důvodu zkvalitnění služeb a zaznamenání vyjádření souhlasu Zákazníka s podmínkami a potvrzení Objednávky s tím, že svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Provozovatele portálu Hotel.cz.
7.Platnost a účinnost
7.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.9.2010. Smluvní vztahy vzniklé před nabytím účinnosti těchto Všeobecných obchodních podmínek zůstávají v platnosti a řídí se obchodními podmínkami platnými v době jejich vzniku.
7.2. Platné znění těchto Všeobecných obchodních podmínek je k dispozici v sídle Provozovatele portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách provozovatele www.hotel.cz.
7.3. V případě rozporu obchodních a storno podmínek Hotel.cz a ubytovacího zařízení platí storno podmínky ubytovacího zařízení.